Secretara

Locație
București

Candidatul ideal

  • Experiență minim 1 an într-un post similar
  • Limba engleză la un nivel avansat (cunoașterea unei alte limbi străine poate constitui un avantaj)
  • Cunoștințe MS Office
  • Ablilități de comunicare
  • Persoană organizată, riguroasă, punctuală, capabilă să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită
  • Team spirit și atitudine pozitivă
  • Proactiv în găsirea de soluții și rezolvarea problemelor.

 

Descrierea jobului

  • Se asigură de primirea invitațiilor și asigură serviciile de protocol în cadrul ședințelor
  • Întocmește diferite situații, tabele, evidențe
  • Asigură primirea, înregistrarea și distribuirea corespondenței
  • Este responsabil cu distribuirea apelurilor telefonice și a e-mailurilor
  • Gestionează relația cu diverși furnizori externi
  • Efectuează sarcini de secretariat
  • Asigură amenajarea în spațiile comune destinate clienților, cât și în cadrul sălilor de ședință, verificând pe tot parcursul zilei menținerea ei înainte și după fiecare ședință.
Aplică
Flowers

test